Garantijos

UAB "Aromika" savo klientams garantuoja aukščiausios kokybės prekes ir paslaugas, bet, jei vis dėlto dėl kokių nors priežasčių norite atsisakyti nuotolinės sutarties, galite tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje.
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.).
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta; kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
  • Turite prekės įsigimo dokumentą (čekį ar PVM sąskaitą faktūrą).

Jei norima grąžinti prekė atitinka visas aukščiau išvardintas sąlygas, prašome el. paštu info@aromika.lt pateikti prašymą (laisva forma) grąžinti prekę. Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 (dvi) darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė atitinka grąžinimo taisykles, per 3 (tris) d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą. Kokybiškų prekių siuntimo bei grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos.

Nekokybiškos prekės grąžinamos/keičiamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso 363 straipsniu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Kilus nesutarimams, ginčai sprendžiami Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje.